Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горна Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Горна Е. 
Діяльність методичної служби як умова підвищення професіоналізму педагогів та вдосконалення освітньої системи району [Електронний ресурс] / Е. Горна // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 736.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Горна Е. 
Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу [Електронний ресурс] / Е. Горна // Рідна школа. - 2013. - № 7. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_7_11
Розглянуто досвід роботи Літньої школи для обдарованих дітей, яку створено на базі опорного навчального закладу освіти ЗОШ № 47 м. Маріуполь Донецької області як інноваційної інтегрованої моделі надання освітніх послуг, що об’єднує навчання, виховання та розвиток особистості в єдиний процес. Описано мету, організаційний, функціональний, технологічний і результативний контенти її діяльності. Сформовано структуру цього закладу, в якому виокремлено предметні напрями Літньої школи: гуманітарний, фізико-математичний, хіміко-біологічний, економічний.Рассмотрен опыт работы Летней школы для одаренных детей, созданной на базе опорного учебного заведения общеобразовательной школы № 47 г. Мариуполь как инновационной интегрированной модели предоставления образовательных услуг, объединяющей обучение, воспитание и развитие личности в единый процесс. Описаны цели, организационный, функциональный, технологический и результативный контенты ее деятельности. Сформирована структура этого учреждения, в котором выделены предметные направления Летней школы: гуманитарный, физико-математический, химико-биологический, экономический.The article deals with the experience of organization of innovative and integrative model of provision of educational services of Summer school for gifted children of educational district N 7. The task of the school is described and organization, functional, technological and result contents of its activity is described.
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.491 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського